۱۳۸۵ خرداد ۷, یکشنبه

چالاک


ترانه.یه زیر را با آهنگی نظیر آهنگ رویینش! می.توان خواند


چالاک

من دختری چالاکم
من پسری بی.باکم
واست چه سینه چاکم، آی هلاکم، آی هلاکم
فقط واسه.یه عشقبازی نمیگن که چالاکم


من دختری چه پاکم
من پسری تو لاکم
بیرون میام ازتوی لاکم آخه من هلاکم
بیرون میام وگرنه سر.به.زیر هر چی خاکم


مالک جسم خویشم، عشق من بیا به پیشم
دین و فرهنگ زوری رُو، نبندید به بیخ ریشم
پاکی.یه من نداشتن پلیدی، بدجنسی یه
عشق واسه لذتم باشه، کی میگه بدجنسی یه


من پسری چالاکم
من دختری بی باکم
واست چه سینه چاکم، آی هلاکم، آی هلاکم
فقط واسه.یه عشقبازی نمیگن که چالاکم


سر من خم نمی.کنم، روی زورگو کم می.کنم
دشمنای آزادی رُو، من دچار رم می.کنم
من آدم.مم حق دارم تو جامعه رُل بگیرم
نظامی میخوام بتونم تو کنترل بگیرم


من دختری چالاکم
من پسری بی باکم
واست چه سینه چاکم، آی هلاکم، آی هلاکم
فقط واسه.یه عشقبازی نمیگن که چالاکم


من پسری چه پاکم
من دختری تو لاکم
بیرون میام ازتوی لاکم، آخه من هلاکم
بیرون میام وگرنه سر.به.زیر هرچی خاکم


شاهین دلنشین
2005-2003



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.