۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

به نظر شما آیا آقای کروبی حق داره برخورد سنگین حکومت با "معاندین" را تایید کنه؟


به این حرف‌های آقای کروبی توجه کنید: « از منظر مردم و قانون اساسی این جوانان مجرم نیستند و اعتقاد ما به این است که حتی در بدترین شرایط ها نیز اگر فردی یا جوانی دچار اشتباه یا خطایی هم می شد با نگاهی معطوف به رافت اسلامی و شان نظام جمهوری اسلامی می توان با دادن تذکر، موضوع را خاتمه داد مگر آنکه افراد معاند بوده و مبارزه مسلحانه در پیش گرفته باشند که در این حساب آنها جداست. بنابراین و با در نظر گیری این دیدگاه، برخوردهای سنگین قوه قضائیه با مردم نشان دهنده وجود فشار سیاسی و از دست رفتن استقلال تصمیم گیری قوه قضاییه در مسائل اخیر است.» منبع

همانطور که می‌بینید، اگر افراد خطاکار! «معاند» باشند، از نظر آقای کروبی بدون دادن تذکر! مستحق مواجهه با برخورد سنگین از طرف حکومت مطلقه‌ی ولایت فقیه جمهوری! اسلامی هستند. و بی‌چاره آن جوانانی که هر روز بیشتر به این باور می‌رسند که این حکومت متقلب و خنجربه‌دست که قوانین خودش را هم زیر پا می‌گذارد را نمی‌توان تنها از طریق مسالمت و قانونی، به عقب‌نشینی واداشت. به حال این جوانان باید اشک ریخت که شدیدترین احکام مجازاتشان، نه تنها به امضای خامنه‌ای بلکه به امضای آقای کروبی هم مزین شده است.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.