۱۳۹۰ تیر ۲۱, سه‌شنبه

آقای خاتمی! حالا شما در این مورد یه کم کوتاه بیا و در اون مورد یه کم بلند


به غلَت‌های اهتمالی‌ی املاعی توجه نکنید*

اخیرن از آقای محمد خاتمی نقل شده است که ایشان گویا به صراحت فرموده اند: « ما از سال۸۴ نباید در انتخابات شرکت میکردیم! متاسفانه این اشتباه ما بود. این بار اگر شرایط فراهم نشد حتما در انتخابات شرکت نمی کنیم».

میگم ما رو باش که فکر میکردیم مثلن تاکتیک سرمون میشه و انتخابات را به موقع تحریم میکنیم و به موقع شرکت میکنیم یا شرکت در آن را تبلیغ میکنیم. چقدر هم برای تبلیغ به شرکت در انتخابات 88 فحش نخوردیم و همدست و کارگزار حکومت نشدیم تا میلیونها مردم تحول/آزادیخاه تو سال 88 بلوغ سیاسی نشان دادند و  بزرگترین جنبش را بعد ار دهها سال بوجود آوردند. حال آقای خاتمی گویا انقلابی شده اند و برای اینکه از تحریم کنندگان (که همه ی شواهد نشان میدهد این تحریم، داعمی خاهد بود) عقب نیافتند و به هر  تَریقی که شده خود را با اقایان موسوی و کروبی هم تَراز کنند، یک دفعه به سرشان زده که ما؟! از سال 84 نباید در انتخابات شرکت میکردیم. در این جاست که باید به ایشان گفت: آقاجان، در این مورد یه مقدار کوتاه بیا!

در رابتِه با آن موردی که ایشان بهتر است یه کم بلند بیایند! حرفهای ایشان چنین است: همانجا: «تا زمانی که مجری و ناظر انتخابات مطمئن نباشند و هر دو از یک جریان باشند، مطمئنا انتخابات سالم نیست. برگزار کنندکان انتخابات از معتمدان کشور باید باشند. نه آنکه از یک گروه خاص با تندروانه ترین افکار، مسئول باشند. بیایند از همین احزاب موجود افرادی را بدین منظور انتخاب کنند تا انتخابات سالم تری داشته باشیم، اگر شرایط فراهم نشد حتما در انتخابات شرکت نکنیم.»

که این خودش یه جور کوتاه آمدن است. معلوم نیست تکلیف کسانی که نه این جناح و نه آن جناح را قبول دارند و به جز نضارت ناضران بین المللی، به چیز دیگری راضی نمیشوند و حق هم دارن راضی نشوند، چیست؟ بنابراین آقای خاتمی بهتر است حال که دارند خوب انقلابی میشوند!  حرف از نضارت این ناضران بزنند.



* در رابته با غلَت‌های املاعی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.