۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

با وجود خامنه‌ای، هیچ تغییری بوجود نخواهد آمد. یا قیام، یا به قدرت رساندن رفسنجانی. «رفسنجانی ولیِ فقیه باید شه»ا


ندا: من تا یه مدتی میخواهم در نقش یک اصلاح‌طلب، برای تحقق شعار «خامنه‌ای باید برود»، شعار «رفسنجانی باید بیاید» را مطرح کنم. از نظر من، در این شرایط حساس و برای جلوگیری از کشته‌ شدن هزاران نفر، شعار «رفسنجانی ولیِ فقیه باید شه»، کم‌خطرترین، کاری‌ترین و ضروری‌ترین شعار تاکتیکی برای عبور از بن‌بست کنونی و رسیدن به جامعه‌ای بازتر و آزادتر است. فعلن همین.

جواد: من بعنوان یک سرنگونی‌طلب، میگم که اصلاح‌طلبان حتا عرضه‌ی دادن این شعار را هم ندارند و باز هم این دلیلی است بر اینکه مردم ایران چاره‌ای جز قیام ندارند. پس چه بهتر که خود را از نظر روحی روانی، آماده‌ی قیام کنند. من هم! فعلن همین.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.