۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

توئی که به‌هیچ‌وجه از واقعی یا ناواقعی‌بودن یک خبر، اطلاعی نداری، چرا منفی میدی؟


انقدر سخته برات که قبول کنی عمال این حکومت در شهرستانی کوچک که در آن کنترل و فشار بر مردم، چندین برابر شهرهای بزرگ است، دانش‌آموزی متعلق به جنبش سبز را شبانه به خارج از شهر برده و بطری به آن جایش فرو کرده‌اند تا دیگران عبرت! بگیرند؟ انقدر سخته برات که قبول کنی عمال این حکومت راننده‌ی مینی‌بوسی را که آشکارا و به منظور تقویت تظاهرات در تهران، مینی‌بوسش را پر از دانشجو کرده و به تهران برده را به قتل رسانده باشند. مگر این حکومت فقط توی تهران یا توی زندان است که دست به قتل و تجاوز میزند؟

من خبرنگار نیستم و اگر خبری آوردم نه به‌خاطر خود خبر که به‌خاطر توصیه برای این بود که همونطور که مثلن کسانی که از شهرستان به تهران میآیند، دور ماشین و مینی‌بوس و اتوبوسشان را پرچم سبز نمی‌بندند، بهتر است که اصلن راننده را هم بی‌اطلاع بگذارند.

هرچند که شرم هم خوب چیزیه! اما باز هم اگر می‌خواهید، معلومه که می توانید منفی‌باران ‌کنید تا هیچ اثری از این لینک هم باقی نماند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.