۱۳۸۷ تیر ۲۱, جمعه

آقای ابراهیم نبوی لطفا به اندازه‌ی 27 سال از نلسون مندلا عذرخاهی* کنند!ا


گوشه ای از این پست:
http://rendeaalamsuz.blogspot.com/2008/07/1-2-1.html

* در رابته با غلَت‌های اهتمالی‌ی! املاعی

... گفتم چه بهتر حالا که عصبانی هم هستم، تلافی‌اش را سر آقای نبوی بیارم! و ... از ایشون بخاهم به جرم اینکه گفته‌اند: «غربت مثل زندان، آدمها ‏را حقیر و آرزوها را کوچک و دنیا ها را سخیف می کند»، از کلیه‌ی کسانی که مدتی تا سالها را در غربت و یا در زندان گذرانده‌اند و حقیر نشده‌اند معذرت‌خاهی کنند. البته این غربتی‌ها! و این زندانیدگان! که همان زندانی‌شدگان باشند، باید بتوانند در اثبات عدم حقارتشان، مدرک رو کنند. و هرچند انگار کسانی که نه در غربت و نه در زندان بوده‌اند هیچکدام حقیر نشده‌اند، اما به انگارش کاری ندارم و حالا که قرار است مدرک رو شود، خود ایشون مدارک عزت و شرف و اعتلای روحی و روانی و شخصیتی‌یه این بخش غربت نکشیده و زندان نرفته را اراعه دهند. و چون ایشون به اشخاصی چون مندلا که 27 سال را در زندان سپری کرده‌اند، توهین بزرگی نموده‌اند، حداقل از ایشان میخاهم که به اندازه‌ی 27 سال زندان، از آقای مندلا عذرخاهی کنند، که خاک بر سر بقیه‌ی توهین‌شدگان!

/ فیلسوف‌دیوانه: و آیا خود این حقارت نیست که از کسی که حداقل خودش قبول داره 5، 6 سال در غربت مدارج حقیریت را پیموده، انتظار داشت که همه رو یکی نکنه و معذرت‌خاهی هم بکنه؟ و کللن حقارت چند نوع است و آیا نسبتی و میزانی دارد؟ و 27 سال چندبرابر 6 سال است از نقطه‌نظر حقیر شدن، یعنی گراف آن آیا تابعی از ایکس (که در اینجا سال باشد) به توان یک و خطی است و یا ایکس به توان 2 و حتا بیشتر و آیا ... آخ آخ آخ /

/ سروناز: که معنی‌اش را می‌دانید! /

...
و اینا خواستند باطبی را بین این دو ترانه سرگردان کنند!

1- شاهین دلنشین در نقش همنشین ناباب! با ترانه‌ی «بتاب»
ایشون شاید زمانی! بگویند که بدشون نمیاد که آقای باطبی به سرنگونی طلبان بپیوندند
2- ابراهیم نبوی در نقش مامان مری در ترانه ی «بی خیالش» توسط گروه بیتلز

...

ابراهیم نبوی [پهلوان زنده را عشق است] :« احمد عزیز!‏ ... ‏ برو و بنشین سر کلاس، چه می دانم، برو موسیقی ات را بنواز، یا شعرت را بنویس. ... سیاست در کشور ما سحر شده است و تو قدرت باطل کردن این سحر را نداری، نه تو، که ‏هیچکس چنین قدرتی ندارد. جنگ را تمام کن... یادت باشد که غربت مثل زندان، آدمها ‏را حقیر و آرزوها را کوچک و دنیا ها را سخیف می کند. تو نه سال را باخته ای، بقیه را از ‏دست نده... از جمعی که می خواهند بازی با تو را ادامه دهند کنار بگیر. برو سراغ درس و ‏بخوان، موسیقی و عکس و سینما را جدی بگیر.... تو کارت را کرده ای.»

....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.