۱۳۸۹ تیر ۲۳, چهارشنبه

آقای موسوی، ضمن احترام، شما به‌هیچ‌وجه حق ندارید بگویید که «جنبش سبز در خارج از کشور سخنگویی ندارد» ا


شما فقط حق دارید بگویید که «من در خارج از کشور سخنگو ندارم»، یا «جنبش سبز توحیدی و پایبند به قانون اساسی که من رهبر و سخنگوی آن هستم، سخنگویی در خارج ندارد»

کلمه: «میرحسین موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه جنبش سبز در خارج از کشور سخنگویی ندارد، گفت:” ولی شبکه های جنبش سبز محدود به داخل کشور نیست. طبیعی است که این شبکه ها با همه امکانات خود و با استفاده از رسانه های مجازی و طرق دیگر سخنان سبز خود را در فضای عمومی و زیبایی بوجود آمده طرح نمایند و این از نقاط قوت جنبش سبز است.»

آقای موسوی، می‌دانم به من این حق را می‌دهید که شما را رهبر خود ندانم و می‌دانم شما نمی‌توانید خود را وارث این جنبش آزادی‌خواهی که ثمره‌ی قرن‌‌ها دانش‌آموزی و مبارزه با استبداد بوده است، بدانید. من اگر از چند ماه قبل از انتخابات، به مبلغین شرکت در انتخابات پیوستم (اردوگاه کروبی)، به این معنی نبود که شما یا آقای کروبی را رهبر خود بدانم. من مطمئن هستم همانطور که میلیون‌ها نفر از اعضای جنبش سبز، طرفدار خط‌مشی شما هستند، میلیون‌ها نفر دیگر از اعضای همین جنبش سبز، شما را رهبر خود نمی‌دانند و این‌ها به احتمال قوی، همانطور که شما جنبش سبزتان را تعریف کرده‌اید، «جنبش سبز سکولاردمکرات»ی را تعریف خواهند کرد و رهبری‌ و سخنگویان خود را در خارج از کشور پیدا خواهند نمود.

آقای موسوی، لطفن از آن میلیون‌ها ایرانی‌ای که حق پیداکردن رهبران و سخنگویانشان در خارج را بطور ضمنی! با این گفته‌تان خورده‌اید، معذرت‌خواهی کنید. شما نه وارث کل جنبش سبز هستید و نه سخنگوی کل آن.


ب.ن: این نوشته در بالاترین منفی باران و حذف شد. دلیل!هایش را هم میتوانید همانجا بخوانید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.