۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

من این نامه را باید بهتر از این بنویسم، پس وقتتان را طلف نکنید مگر اینکه بخواهید های‌لایتش کنید


فوری فوری! خانم مسیح علی‌نژاد، رهبری‌یه جمع‌آوری‌یه آب‌دارماچ بر لبان پدرخوانده‌خامنه‌ای را به‌عهده بگیرید

خانم علی‌نژاد، و همچنین خانم‌آقایان دیگر، آیا حاضر بودید که ماچی آب‌دار با قدرتی فراتر از قدرت مافیایی بر لبان رهبر مافیای جمهوری اسلامی بگذارید تا حکم نابودی‌اش را امضاع کرده باشید؟ ماچ بر لبان او؟ اَه، حتا تصور این کار، مشمئز کننده و استفراغ آور است، سگرمه‌هایتان را ببینید که چقدر توی هم رفته است! اما در راه آزادی، باید فداکاری کرد و آن‌جا که آب‌دارماچ احتیاج است، نه تنها دریغ نه‌نمود، بلکه جمع‌آوری نمود!

خانم مسیح علی‌نژاد و همچنین ای دیگران، حتمن اطلاع دارید که آب‌دارماچی که قدرتی بیشتر از ماچ‌هایی که بزرگ‌مافیارهبر هر روزه بر لبان مخالفانش می‌گذارد داشته باشد، تنها از دهان و لبان سرخ و زیبای شما و میلیون‌ها آزادیخواه می‌تواند تراوش! کند. میلیون‌ها ایرانی باید «از ماچ‌ گذشتگی» از خود نشان دهند تا حتا در این عرصه از مبارزات هم قدرت و اتحاد نشان دهند.

خانم علی‌نژاد! و همچنین خانم‌آقایان دیگر، حالا از شوخی؟ گذشته. آیا حاضر بودید که ماچی آب‌دار با قدرتی فراتر از قدرت مافیایی بر لبان رهبر مافیای جمهوری اسلامی بگذارید تا حکم نابودی‌اش را امضاع کرده باشید؟ جواب بدید!

جواب من مشخص است و پیشاپیش ماچم را به «صندوق جمع‌آوری‌یه چند میلیون آب‌دارماچ بر لبان کثیف خامنه‌ای» می‌اندازم. شما اعلام صندوق کنید.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.