۱۳۸۹ اسفند ۴, چهارشنبه

آقای سروش! شما وقتی « بر جمهوری کافرپرور اسلامی ایران، لعنت و نفرین» می‌فرستید، بر منِ "کافر" چه می‌فرستید؟


آقای سروش! من هم خواهان سرنگونی‌یه این جمهوری‌یه به‌نام‌دین «شکنجه‌گرپرور، تجاوزکارپرور، قاتل‌پرور، دزدپرور، دروغگوپرور، قصاب‌ و حزب‌الله پرور» هستم. اما من به خدا اعتقادی ندارم. با زبان امروزی، یک بی‌خدا یا آتئیست هستم و با کلمات عهد دقیانوسی، کافر نامیده می شوم. نه شکنجه‌گرم، نه تجاوزکار و نه قاتل. آدمی نسبتن خیلی درست هم هستم که این هم ربطی به اعتقاد به خدا و دین و برعکس آن ندارد. اگر هم پایش بی‌افتد، با منطق و استدلال خودم، "کافرپروری" هم می‌کنم. حالا جواب سوال مرا بدهید.



۳ نظر:

  1. من یه سبز اللهی هستم.میشه تئوریت رو به من بگی شاید من هم بی خدا شدم!ممنون
    MES.TAVAKOL@GMAIL.COM

    پاسخحذف
  2. ٢ ساله حکومت داره بهترین فرزندان این خاک رو تو خیابون و کهریزک و .... شمع آجین میکنه واین آقا حناق گرفته بود، همینکه دامادشو گرفتن مرده بگوزیدن افتاد. مردتیکه حرومزاده.

    پاسخحذف
  3. «مردتیکه حرومزاده.»!!!
    یعنی اونایی که بابا ماماناشون عقد اسلامی نکردن، همه ...؟!

    پاسخحذف

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.