۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

رفته بودم تظاهرات. یه سوسول‌دمکرات! سخنرانی می‌کرد که نباید بگیم «مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر جمهوری اسلامی»!ا


- چرا؟ - چون ما مخالف اعدام هستیم و تازه با مرگ یک نفر هیچ‌چی عوض نمی‌شه / - پس چطوره همه‌شون بمیرن؟! تازه خوب من هم مخالف اعدام هستم اما گاف چه ربطی داره به شقیقه. تو از شنیدن خبر مرگ خامنه‌ای خوشحال میشی یا نمی‌شی؟ خبر مرگش، یه شخصیت کلیدی‌یه. نکنه می‌خوای زنده بمونه تا فعلن وجودش باعث ثبات ایران باشه؟! جان من! دوست نداری بمیره؟ - چراااااااااااااا، آخه .... / - پس با من بگو: مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر خامنه‌ای / مرگ بر دیکتاتور – مرگ بر دیکتاتور / مرگ بر جمهوری اسلامی – مرگ بر جمهوری اسلامی / - خوب حالا چند تا «زنده باد» هم بگیم: زنده باد آزادی – زنده باد آزادی / زنده باد دمکراسی ......

دمکراسی، دمکراسی، کِی تو به ایران می‌رسی؟



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.