۱۳۹۰ شهریور ۲۲, سه‌شنبه

آقای رضا پهلوی، سیاست داشته باشید!


آقای رضا پهلوی، سیاست داشته باشید!
تشریفاتی شدن مقام پادشاه/ملکه را وقتی قبول کنید که دیگران هم قبول کنند مقام رئیس‌جمهور، مقامی تشریفاتی شود

آقای پهلوی، از نظر من بزرگ‌ترین خدمت به آزادی‌.خواهان، مبارزه با کلیه‌.یه قدرت‌.طلبان و تلاش در جهت از بین بردن شرایط به قدرت رسیدن این قدرت‌.طلبان است. چه فایده که انقلابی دیگر به وقوع بپیوندد و مردم رای به جمهوری‌.یه گَل و گشادی دهند که شاید در آن، امثال پوتین‌ها، علی‌اف‌ها، مبارک‌ها، اسد‌ها یا هر آدم ظاهردُرُستِ! پدرسوخته‌.یه عوضی با کمک پول و زور و زد و بندهای پشت پرده، رای بیاورند و با همان قدرتی که به آن‌ها داده شده، دمار از آزدی و دمکراسی درآورند؟!

آقای پهلوی، من میدانم که شما دقیقن هر دو بخش قانون اساسی مشروطه سلطنتی را خوانده‌اید، و با مزایا و قدرت‌های غیر دمکراتیک و مادام‌العمری که در هر دو بخش آن به مقام سلطنَت داده شده است آشنا هستید. حدس من این است که شما به این خاطر تا کنون بر علیه این قانون موضع نگرفته و دمکرات بودن خود را ثابت نکرده‌اید که بتوانید در زمان مناسب، با یک تهاجم مهم، دمار از اردوگاه جمهوری‌خواهانی که سودای قدرت‌.گیری، باندبازی و تقسیم مزایا و ثروت را بین خود دارند، در بیاورید.

آقای پهلوی، امیدوارم حدس من درست باشد و شما با این تهاجم مهم و با اعلام فراخوان به امضای:

1- مجلس آزاد شورای ملی، در راس امور مملکت قرار داده می‌شود: قدرت قانون‌گزاری و انتخاب/عزل دولت
2- کلیه‌.یه القابی چون رئیس‌جمهور، رهبر، شاه، ملکه، ولی فقیه و غیرو تشریفاتی اعلام می‌شود.

گام مهمی در کار مثبتتان بر دارید و موجب افتخار شوید.

آقای پهلوی، زخم‌خوردگان حکومت شیخ و شاهان دیکتاتور، دمکراتهای نسبتن واقعی! تا زمانی که این اقدام واقعن دمکراتیک را از شما نبینند، به شما افتخار نخواهند کرد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.