۱۳۸۵ خرداد ۱۳, شنبه

آرزو


آرزو

این ترانه، با حفظ تاریخ تقریبی‌یه اولین انتشارش، از سایت  www.taraane.com که دیگر
وجود خارجی ندارد به این‌جا منتقل می‌شود. این ترانه (ترکیبی از دکلمه و ترانه) بر روی آهنگ راهنمای آن از ملکه‌یه آواز هندووستان < لاتا منگشکار> که بعدها در انتها میاید [آمد، و در ابتدا] نوشته شوده


SHARAFAT CHHOD DI MAINE : SHARAFAT 1970 : LATA Mangeshkar





آرزو

تا حالا شده آرزو کنی آدما پرمهر بودن همه
تو درون پری‌چهر بودن همه
کلید هر چی سحر بودن همه

مهربون میشه , اگه راستی هست او دوست من
ارزش دون میشه , اگه گل بده به دست من
هم زبون میشه , اگه راه میخواد به هستِ من

تا حالا شده آرزو کنی آدما پر از خوبی بودن همه
شمال ِ هر جنوبی بودن همه
اهل روفت و روبی بودن همه

چقد خوب میشه , دست تو گردن اگه میخواد با من
چه محجوب میشه , هرچی خواسته‌ست اگه نگه من، من، من
چه محبوب میشه , شادی و غم اگه تقسیمه با من

کِی میخوای بگی , کِی تو قول میدی , بیائی به پیش مــــــــــن ؟
ببین چهره‌یه ریش من
چنین زندگی , بدون تو , زنجیری قَوی ی پیش مـــــــــــن
کمک کن بلرزه پیش من

تا حالا شده آرزو کنی آدما به فکر وفا بودن همه
پر از شوق و صفا بودن همه
بیزار از هر چی جفا بودن همه

وفادار میشه , تو همه جا اگه هست پشت من
صفادار میشه , میشه برام زیبا دشت و چمن
پرآزار میشه , نه واسه من، واسه دشمن من

با من حرف بزن , به من دست بزن , از این تب دارم میمیرم مــــــــــــن
کجا یاور بگیرم من ؟
بگو اینجا , چه جوری من , چه جوری آروم بگیرم مـــــــــــن ؟
چه جور سر به زیر بگیرم من ؟

بده گرما ، تو ای زیبا ، کاش آدما
پر احساس‌تر بودن همه
پر اُس و اساس‌تر بودن همه
تو جنگ زندگی کم‌هراس‌تر بودن همه

پر احساس بشم , مشکلم میشه مشکل تو
با سپاس بشم , راحتم میشه راحت تو
پر هراس نشم , خونه زیبا دارم تو دل تو



شاهین
2001 - 2006



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.