۱۳۸۵ خرداد ۲۴, چهارشنبه

ترانه «تـنـها نـمــان» بر روی «نمایش باید ادامه یابد» اثر کویین


تـنـها نـمــان

این ترانه، با یک کلمه اضافی! و حفظ تاریخ تقریبی اولین انتشارش، از سایت
 www.taraane.com
 که دیگر وجود خارجی ندارد به این‌جا منتقل می‌شود
این ترانه بر روی آهنگی از کوویین نوشته شوده است


اگر کنسرت اجرا میکنید
خوب چرا این ترانه را هم تمرین و اجرا نکنید؟

Queen: The Show Must Go On






تنها نمان

خواسته ی هر انسان ، احترام شایان
حق ِ حق چشیدن ، طعم فکر و بیان
این زمان ، چه حقی داریم از انسانیت تو میهنمان

این شاهان، "رهبران" ، تحتِ نامِ قرآن
میکنند تجاوز ، جنایت فراوان
سعی یشان ، توی تبدیلِ ایرانی به حیوانیست گوش به فرمان

شد وقتِ جمعمان
عشقم تنها نمان

دائمن پاره پاره میشه قلب من
دائمن غم و دردِ میاد میشه جلب من
اما طبل من خروشان

"دارم یاد میگیرم ، بیشتراز این باشم"
نه سر در گریبان ، نه زمین گیر باشم
عقده ی ، تو گلوم و میخوام بیارم بیرون که هست خفقان

دیکتاتور به هر نام ، یا که با هر مرام
دشمنِ انسانه، بارِ سنگین برام

(:دکلمه)
طلوع خورشید آزادی ، وحشت قلدران
انتخابی شدن عزا یا شادی ، حتا امنیت نداریم تو خانه مان
(پایان دکلمه)

شد وقتِ جمعمان
عشقم تنها نمان
دائمن پاره پاره میشه قلب من
دائمن غم و دردِ میاد میشه جلب من
اما طبل من خروشان

(:دکلمه)
دیگه دوران حکومتهای سلطانی و تک نفره رسیده به پایان
زنده باد حقوق بشر و دمکراسی پارلمانی برای مردم کشورمان
من میگم برای ابراز وجود و پیگیری حق و حقوقمان
وعده ی ما، (پنج)شنبه ی اول هر ماه
از ساعت 5، توی میادین وخیابانهای اصلی شهرمان
(پایان دکلمه)

ماهی یـــــــــــــــــــــــک بار تو میدان ،خیابان

شد وقتِ جمعمان
عشقم تنها نمان
توکه یه بودی داری
نبودی داری
بیا بیا

من با آوازم، یه نیازم، سری بر روی سینه ای گلستان
با من بمان، تو بمان، تو بمان
تـــــــــــــــــــــنها نمان


 شاهین دلنشین
 2001-2003


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.