۱۳۸۵ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

نگاه ِ یار



این پست، با حفظ تاریخ تقریبی اولین انتشارش
 از سایت  www.taraane.com که دیگر وجود خارجی ندارد به این‌جا منتقل می‌شود
 این ترانه بر روی آهنگی (راهنما) از لاتا منگش‌کار نوشته شده


PEE KE CHALE - LATA MANGESHKAR - FILM PAKEEZAH



نگاه ِ یار

یارم نگاش ، حرف ِ ناگفته هاش ، جام ِشرابه
جام ِشرابه نگه یار من
غنچه لباش ، سرخ و آبی لباش ، انگاری تو خوابه
می بینم باز میشن از خندۀ من

مست ِنگاهم مبادا ، لذت و خوشیهامو شما
از من بگیرین , از من نگیرین
خوب میدونم خود ِشما ، از برق خیلی از چشمها
که شده بارها
توی روح و توی تن لرزه بگیرین

وای ، برق ِچشاش ، چشم ِچون آهو اش
مثل شهاب ِکه آتیش میزنه جیگر ِمن

(دکلمه)
ما وقتی عاشق بشیم
اونوقت به هم شادی میدیم ، همدیگه رو ناز میکنیم
اگه یکی مون رفت توی اخم ، اخم اون و باز میکنیم
راه سخت زندگی یو ، با لذت ما باز میکنیم
از همدیگه یاد میگیریم ، با کیا دم ساز نکنیم

دست توی دست ِمن بذار ، خواستنمو تاراج نذار
اختیار و آزادی تو ، هیچ کدومو حراج نذار
(پایان دکلمه)

نشی به عادت تو راضی که میبازی ، هیچ نداره فایده برایت
این راه و رسم ِعهد ماضی ، ای ناراضی ، چه شده بند به دست و پا یت
حقت و راحت جلو پات هدیه نمیدن
نه رضایت ، نه جرأت یه شکایت ، خوشی تو میگیرن چه راحت

وای شهد لباش ، زلال ِقطره هاش
جادوئی آب ِ که زندگی میده به تن من

هستی یه همدم ، هوای تازه ، نفس هم ، با وجودت ندارم غم
میکنی هر دم ، با نگات مثل یه بَرد(ه ا)م ، گرم بکن بستر سردم

سر به زمین نمیذارم ، ای گل زیبا ای بهارم
اگه تو روزی نخندی ، به نگاه و به اَدا و به اشار(ه ا)م

وای یارم نگاش ، اون افسون ِچشاش ، جام شرابه ِ
جام شرابه نگه یار من
اون بوسه هاش ، چه خوبه اشتهاش ، شور ِ حیات ِ
شور حیاته که جاری میشه در، این رگ ِمن
عزیز من , عزیز من


شاهین
2003



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

نظر شما می‌.تواند تاثیرگذار باشد. برای فرستادن نظر و پیغام، احتیاج به دادن اسم و آدرس و کلمه‌ رمز و قد و وزن ندارید. خودتان انتخاب کنید. فحش دادن آزاد است، خالی کنیدعقده‌.ها را ، اما زیاد تکرار نکنید.